> AReTi's B.log: Ολοκληρώθηκε το σετ

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Ολοκληρώθηκε το σετ


Μ' αυτή την χαρτοπετσετοθήκη έκανα την πρώτη μου απόπειρα με decoupage σε γυαλί δηλ. με την αντίστροφη διαδικασία.

   

                                       


Η  πιατέλα με το φθινοπωρινό θέμα, που σας έδειξα στην προηγούμενη ανάρτηση, και πήρε τη θέση της στο τραπέζι της κουζίνας  ήθελε ένα ¨ταίρι", έτσι κι' εγώ αποφάσισα να την σετάρω. Μια χαρτοπετσετοθήκη, που ήταν τελείως διάφανη ήταν ότι έπρεπε για πειραματισμούς μια και με decoupage απ' την ανάποδη δεν είχα ξανασχοληθεί. Λαθάκια έγιναν, τις ατέλειες εγώ τις βλέπω, όλοι οι άλλο όμως  μου λένε ότι είναι πολύ ωραία γι' αυτό κι' εγώ αποφάσισα να την δείξω και  σ' εσάς.




Εσείς τι λέτε? 
Δείτε και το σετάκι ολοκληρωμένο. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.