> AReTi's B.log: Καλό μήνα με τις τελευταίες δημιουργίες

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Καλό μήνα με τις τελευταίες δημιουργίες

 Προλαβαίνω να γράψω ¨καλό μήνα¨ πριν τελειώσει η πρώτη μέρα του τελευταίου μήνα του χρόνου ελπίζοντας ότι θα 'ρθει ένας καλύτερος.Την πρώτη μέρα λοιπόν του Δεκεμβρίου, έμαθα πριν μερικά χρόνια ότι γιορτάζω. Βεβαίως είναι μια κατά συνθήκη γιορτή διότι  Αγία Αρετή δεν υπάρχει αλλά αυτό καθόλου δεν με πειράζει μιας κι' από μικρή το' χα καημό που είχα μόνο γενέθλια κι' όχι γιορτή.
Ευχαριστώ όλους όσοι μου ευχήθηκαν κι' εγώ εύχομαι να μας αγγίξει όλους το πνευμα των Χριστουγέννων και να σηκώσουμε τα μανίκια για τις προετοιμασίες για την πιο όμορφη γιορτή του χρόνου.Αυτή η διάθεση μ' έπιασε και μένα σήμερα να κάνω το blog πιο χειμωνιάτικο με στολίδια χριστουγεννιάτικα γι' αυτό συναντήσατε έναν ψιλοχαμό όσοι μ' επισκεφτήκατε σήμερα.Βέβαια δεν κατάφερα και πολλά αλλά δεν πειράζει, θα επιμείνω.
'Οσο για τις χειροτεχνικές προετοιμασίες, έμειναν λίγο πίσω γιατί έπρεπε ν' ασχοληθώ με τ'αγαπημένα μου κοσμήματα.


Αυτές είναι οι τελευταίες μου δημιουργίες. Κι' ως γνωστόν οι φωτογραφίες της τελευταίας στιγμής στα κουτάκια συσκευασίας τους. 

Το πρώτο κουτάκι έχει ένα σετ σκουλαρίκια και δαχτυλίδι από μπρούτζο χρωματισμένο με σμάλτο.

Μου το ζήτησε η αδερφή μου για μια αγαπημένη της φίλη την  Μάχη  (απ' το Ανδρομάχη)  που  γιόρταζε χθες.                                                              
Μου άρεσε πάρα πολύ  το αποτέλεσμα , (το χρώμα είναι φανταστικό αλλά το αδικεί η φωτογραφία)  μια αγωνία'ομως  ως ερασιτέχνης δημιουργός την είχα κι' όταν έμαθα απ' την αδερφή μου ότι άρεσαν και στην εορτάζουσα ένοιωσα και την ικανοποίηση. Της εύχομαι λοιπόν κι' εγώ απο δω ¨χρόνια πολλά¨και να τα χαρεί.
 Εσάς σας αρέσουν?                                                                                                                                                                                  
Η παιχνιδιάρα γατούλα είναι το δώρο μου για την ανηψιά μου την Κατερίνα που γιόρταζε προχθές.
 Είναι φτιαφμένη από αλπακά και στολισμένη με κορδελίτσα- φιογκάκι και μαργαριταράκι πάνω σε σε συρματάκι-κουβαράκι.

Μπορεί να φερεθεί και σαν καρφίτσα και σαν κρεμαστό. Εμένα  αυτά τα χαριτωμένα κοσμήματα μου αρέσουν τρελλά και σκέφτομαι να κάνω κι' άλλα.Δίκιο δεν έχω?
Το ξημέρωσα πάλι. Καληνύχτα σε όλους!


3 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρίσκω με τη σειρά μου στο όμορφα στολισμένο μπλογκ σου!Μου άρεσαν πολύ οι δημιουργίες σου(τα σκουλαρίκια και η καρφίτσα είναι σούπερ)αλλά και οι διακοσμητικές πεταλούδες που είδα σε άλλη ανάρτηση!Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιράντα καλώς ήρθες και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Είναι πολυ μεγαλη η χαρα της δημιουργιας ειναι διπλη ομως, οταν αυτα που φτιαχνεις αρεσουν και στους αλλους.Να εισαι καλα και ελπιζω να τα λεμε συχνα!

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρηκα Αρετή είναι πολύ ομορφες οι δημιουργίες σου!!!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.