> AReTi's B.log: Όλα στο μωβ!

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Όλα στο μωβ!

Πως περνάει η μπλογκογειτονίτσα αυτό το Σαββατόβραδο? Ελπίζω όλοι να είστε καλά. με όμορφη παρέα και με καλή διάθεση! Εμείς, μετά από τρέξιμο όλη την ημέρα, που όρεξη για βραδυνή έξοδο!
Κι αφού δεν βγήκα βόλτα, είπα να κάνω μια βόλτα στο blog μου, να θυμηθώ τι έχω φτιάξει και να βάλω στην άκρη ό,τι είναι μωβ! Τί μ' έπιασε θα μου πείτε! Μα θα διαλέξω τα καλύτερα, θα τα γυαλίσω και θα τα στείλω με αγάπη στο Κατερινάκι που για δεύτερη χρονιά διοργανώνει τον μωβ διαγωνισμό!
Η πρώτη μωβ δημιουργία είναι ένα δαχτυλίδι με σχέδιο λουλούδι με μια πέρλα στο κέντρο του.

Η δεύτερη είναι μια βενετσιάνικη μάσκα που έφτιαξα πριν λίγες μέρες και την έδωσα δώρο  στην κόρη μου που σπουδάζει!
Κατερινάκι δικά σου και σου εύχομαι να έχει και ο φετινός διαγωνισμός σου πολλές συμμετοχές κι' επιτυχία! Φιλιά πολλά!!



30 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα και τα δυο!!!!Το δαχτυλιδι μου αρεσει λιγο περισοτερο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία στον μώβ διαγωνισμό!!! Το δαχτυλίδι είναι τέλειο!!! Και η μάσκα έχει ωραία έκφραση!
    Καλό τριήμερο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρετή μου καλή επιτυχία το δαχτυλίδι είναι πολύ ιδιαίτερο , φαντάζομαι μέταλλο με σμάλτο? Και η μάσκα όμορφη και με γλυκιά όψη.
    Φιλάκια καλο τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία!Πολύ όμορφα και τα δύο, μου αρέσουν πολύ οι διακοσμητικές μάσκες!!

    Η ανάρτησή μου για το δωράκι σου:
    http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2013/03/gift-from-creative-blogger.html

    Σ'ευχαριστώ και πάλι!! Καλή συνέχεια φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Πολύ όμορφα και τα δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό.Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aρετή μου σέυχαριστώ και πάλι πολύ για το δώρο σου!!!!
    Πολύ όμορφες δημιουργίες!!!!
    Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα και τα δύο, με μια μικρή προτίμηση στη μάσκα. Είναι θαύμα!!!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΑΡΕΤΗ!!!
    ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και οι δυο σου δημιουργίες Αρετή μου, πολύ όμορφες. Η μάσκα τι ωραία!!!!! Το δαχτυλίδι πόσο κομψό και καλόγουστο!!!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διπλή συμμετοχή.......διπλή ομορφιά!!!!!!!!!! Το δαχτυλίδι το λάτρεψα. Ευχαριστώ πολύ .Καλή επιτυχία εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό,γλυκιά μου!Φτιάχνεις όμορφα πράγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα, το μωβ είναι το αγαπημένο μου χρώμα! Υπέροχο το blog σου!
    Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και τα καλά σου λόγια!
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ομορφες οι δημιουργίες σου!καλή εποιτυχία στον διαγωνισμό!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. φαντάζομαι θα πήρες την διεύθυνσή μου:

    ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
    ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ 28
    ΚΑΛΑΜΑΤΑ 24100

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω για ποιο λόγο δεν την πηρα! Τώρα που την έχω θα σου το στείλω το συντομότερο!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  16. Εντυπωσιακά τα μωβιά σου Αρετή μου,εντυπωσιακώτερο το δαχτυλίδι. Μ άρεσε πολύ.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλη επιτυχια κι απο'μενα!και το δαχτυλιδακι του περσινου διαγωνισμου ηταν τελειο!!!ελαβα το δωρακι της κληρωσης-το'δειξα σε ολους στην τελευταια μου αναρτηση!καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή επιτυχία με τα υπέροχα μωβάκια σου!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή επιτυχία!!Το δαχτυλίδι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Aρετή μυο κέρδισες ένα από τα δωράκια του μωβ διαγωνισμού. Περιμένω τα στοιχεία σου στο kat.dia1974@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια Αρετή για τη νίκη στο μωβ διαγωνισμό της Κατερίνας.
    Είμαι η Χριστίνα που συναντηθήκαμε στα σεμινάρια decoupage.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα και τα δύο!Συγχαρητήρια για τη νίκη σου στο διαγωνισμό!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια για την νίκη σου στον διαγωνισμό!!Πάντα τέτοια!! Το δαχτυλιδάκι σου υπέροχο γλυκιά μου!! Χαίρομαι που θα σε παρακολουθώ!! φιλάκια και καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλώς ήρθες Φανή μου στο blogοσπιτάκι μου! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Κι' εγώ χαίρομαι που θα τα λέμε! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και δωράκια βλέπω,και τσαχπινιές με μάσκες!Έχει "ζουμί" το blogoσπιτάκι!Πάω να προλάβω...ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.