> AReTi's B.log: Όλα καλά και πολλή δουλειά!!!!!!!!

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Όλα καλά και πολλή δουλειά!!!!!!!!



Να' μαι πάλι εδώ αγαπημένη blogοπαρέα!!!

Να θυμηθώ, που είχαμε μείνει? Α!ναι!
Πρώτα απ' όλα !καλές μου blogοφιλενάδες  θέλω να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας για την επιτυχία της Αλεξάνδρας!  Τακτοποιήθηκε πια στο σπίτι της, παρακολουθεί καθημερινά τη σχολή της, που της αρέσει πολύ  αν και είναι πολύ απαιτητική και δύσκολη!!Σας ευχαριστώ και για τις ευχές σας να έχω καλή τοποθέτηση, μετά την αναστάτωση με την έναρξη της σχολικής χρονιάς!!! Οι ευχές σας εισακούστηκαν και τοποθετήθηκα στον τόπο διαμονής μου, δυο λεπτά (με τ' αυτοκίνητο) απ' το σπίτι μου, στο νηπιαγωγείο που πήγαν τα παιδιά μου!!!
Το σχολείο είναι σύγχρονο και εξοπλισμένο,οι δύο συνάδελφοι εξαιρετικές  τα παιδιά όμως πολλά και ζωηρά κι' όταν χάνεις το πρώτο πολύτιμο καιρό της προσαρμογής και του προγραμματισμού τότε τα πράγματα είναι δύσκολα και χρειάζεται διπλός κόπος και κοπιαστική δουλειά!!!
Πάνω στην ώρα της απόγνωσης για το πως θα τα καταφέρω,  τα Βήματα για τη ζωή ήρθαν σαν δώρο Θεού!
                           
Το προηγούμενο ΠαρασκευοΣαββατοΚύριακο συμμετείχα σ'  ένα κλειστό(για 40 νηπιαγωγούς) βιωματικό σεμινάριο για ένα καινοτόμο πρόγραμμα τα Βήματα για τη ζωή!
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, το οποίο βασίζεται στην πεποίθηση ότι η προαγωγή της ψυχικής υγείας έχει κρίσιμη σημασία κι' ότι ο μόνος τρόπος για ν' αναπτυχθεί σημαντικά η κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών είναι η διαδικασία ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων στα σχολεία με οργανωμένο και συστηματικό τρόπο, ως επίσημο μέρος του εκαπιδευτικού προγράμματος.
Ακόμα βασίζεται στη βεβαιότητα ότι το σχολείο,ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες όπου και εγκαθιδρύονται οι συμπεριφορές, έχει καθοριστικό ρόλο στην καλλιέργεια ικανοτήτων όπως η ψυχική ανθεκτικότητα, η επινοητοκότητα και η κριτική σκέψη, οι οποίες με τη σειρά τους  στηρίζουν τη συναισθηματική ευεξία. Αυτή θα βοηθήσει τα παιδιά όχο μόνο να τα πάνε καλύτερα στη μαθητική τους ζωή, αλλά και να καλλιεργήσουν υψηλές προσδοκίες και να προετοιμαστούν σωστά για μια συναρπαστική, αποδοτική και θετική ενήλικη ζωή!
Παρήγγειλα την επόμενη κιόλας μέρα το υλικό και άρχισα τη μελέτη με στόχο να ξεκινήσω το πρόγραμμα στην τάξη μου, όσο πιο γρήγορα  γίνεται!
Όπως καταλαβαίνετε όλα τα παραπάνω, συν κάτι δουλειές  στο σπίτι  λόγω της εποχής, συν το καθημερινό περπάτημα και λίγη γυμναστική δεν μου άφησαν χρόνο για δημιουργίες και blogging, ελπίζω  να πέσω με τα μούτρα σε λίγες μέρες για να προλάβω  να φτιάξω και κανένα ρολογάκι για την την έκθεση ρολογιών στην Αθήνα από 23- 27 Νοεμβρίου για το Χριστοδούλειο ίδρυμα!!!!
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω και την συντοπίτισά μου  Χριστίνα με τις  υπέροχες Neraidodimiourgies της για ένα βραβειάκι που μου έστειλε!!!

                                         Κανόνες1. 1Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.
 2. Απαντάς στις ερωτήσεις.
3. Δίνεις, με τη σειρά σου, το βραβείο σε 7 bloggers.

Ερωτήσεις
1. Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου
Το όνομα του blog μου είναι AReTi's B.log και είναι ένα λογοπαίγνιο με το όνομά μου στ' Αγγλικά  (Areti Boboti) και του τίτλου ART's Blog (λέμε τώρα!!) Με ενέπνευσε γι' αυτό ο τίτλος της εκπομπής του Νίκου Χατζηνικολάου eνικος!! 

2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Χμ!!! Μάλλον ένα ελεύθερο άλογο που απολαμβάνει  τη φύση καλπάζοντας,γιατί είναι περήφανο , κοινωνικό και γρήγορο ζώο!

3 Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι; 
Ντρέπομαι να μιλάω για τον εαυτό μου! Άλλη ερώτηση? θα τους έλεγα!!!

4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις; 
Η επικοινωνία με ανθρώπους που μπορεί να τους χωρίζουν αποστάσεις, αλλά  έχουν ίδια ενδιαφέροντα, η ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων!


5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την 'ζωή'; 

Η ζωή συνεχίζεται
           "Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ"     


 6.Αγαπημένη λέξη
    ΖΩΗ


Το Βραβείο το στέλνω στα παρακάτω αγαπημένα Blog που προσφέρουναπλόχερα τις γνώσεις και τις ιδέες του στην τόσο σημαντικη και ευαίσθητη προσχολική εκπαίδευση!!!!!!!
1Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτκό υλικό για το νηπιαγωγείο
2Το νέο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι
3Προσχολικά
4Σχολικές αταξίες
5Ανδρονίκη η νηπιαγωγός
6Εμείς οι νηπιαγωγοί
7Ταξίδι στη χώρα των παιδιών

Καλό βράδυ και πολλά φιλιά σ' οοόλη την blogογειτονιά!!!!!

36 σχόλια:

  1. Ευχάριστα τα νέα σου Αρετή μου και χαίρομαι γι αυτό!
    Να είσαι καλά με ότι κάνεις
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πέρασες και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΑΡΕΤΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΑ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πηγαίνουν καλά για όλους Ρένα μου!!
      Δεν ξέρις πόσο το θέλω να είμαι στην Αθήνα, αλλά είναι κομματάκι δύσκολο!!!
      Το ένα Σαββατοκύριακο που θα μπορούσα να έρθω, θα είμαι στη Θεσσαλονίκη, γιατί παρακολουθώ κάποια μαθήματα,οπότε θα είμαι κοντά σας νοερά!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. η φωτογραφια που διαλεξες για την ζωη, ειναι απ'τις πιο συγκινητικες που εχω δει!η ζωη συνεχιζεται και οταν ολα πανε καλα, ειναι ευχης εργον!!!!φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πιστεύω κι' εγώ Ελένη μου, μπορεί να μην είναι η πιο χαρούμενη ,με την πρώτη ματιά αλλά αυτό είναι ευχής έργον: να φεύγει ο παππούς και να καλείνει το μάτι στη ζωή το μωρό!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ θα σταθώ στη φωτογραφία της ζωής που μιλάει από μόνη της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μάρθα μου!
      Χα'ιρομαι που πέρασες!!!!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Κάτι τέτοια μας βοηθούν να μαθαίνουμε περισσότερα ο ένας για τον άλλο. Ωραία τα νέα σου. Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθατε!!!Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!
      Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. τέλεια τα νέα σου... συγχαρητήρια για το βραβειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λαμπρινή μου!!!
      Χαίρομαι που πέρασες και σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε Αρετή!!!!!!!Να είσαι πάντα καλά και ας τρέχεις!!!!Αυτό σημαίνει υγεία και όρεξη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι' εσείς να είστε καλά και πάντα μαχητικοί και δημιουργικοί!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Αρετή μου, σ'ευχαριστώ πολυ για το βραβείο. Να είσαι καλά και να χαιρόμαστε τις όμορφες αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή αρχή στη δουλειά σου και καλώς σε βρίσκω στο μπλογκ σου!! Μ' αρέσει πολύ η άποψή σου για τα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ανεράιδα μου και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  10. δυνατη εικονα μπραβο σου να το χαρεις το βραβειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blogοσπιτάκι μου και για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  11. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ Αρετή, για την τιμή που μου έκανες να προσφέρεις αυτό το βραβείο στο μπλογκ μου!! Απο την πλευρά μου εύχομαι καλή συνέχεια στο δημιουργικό σου έργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Μαρία μου στο blog μου και σ΄ευχαριστώ κι΄εγώ για την προσφορά σου!!!!

      Διαγραφή
  12. Χάρηκα με τα νέα σου, Αρετη! Πάντα τέτοια !
    Η φωτογραφία της ζωής είναι απλά η ίδια η ζωή!!!! Στις δυο της φάσεις!!
    Να'σαι καλά, να γεμίζεις το "σπιτάκι" σου με όμορφα βραβεία!!!
    Φιλιά και καλό κυριάκατικο ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι' εγώ χαίρομαιπου πέρασες απ΄το σπιτακι μου, Pepi μπυ και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Αρετούλα!
    Χαρούμενη κι αισιόδοξη ανάρτηση, πολύ χάρηκα για τα καλά νέα!
    Με γεια το βραβειάκι σου!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα καλή μου Mary!!!!
      Κι' εγώ χάρηκα που πέρασες, να' σαι καλά!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου!!!! βγάζεις πού θετική αύρα και σου εύχομαι καλή συνέχεια!!!! και εμείς πριν λίγο καιρό μπήκαμε στην μπλογκοπαρέα που πραγματικά είναι φανταστική!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθατε στην blogοπαρέα και στο δικό μου blogοσπιτάκι!!!
      Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!!!
      Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα και πάντα με όμορφα νέα!
    Από ότι διάβασα,όλοι συγκινηθήκαμε από την υπέροχη φώτο που ανέβασες!
    Να 'σαι καλά,Αρετούσα μου,και πάντα η ματιά σου να λάμπει από το φως της ψυχής σου!
    Φιλιά κι αγκαλιές πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι όλοι να έχουμε πάντα μόνο όμορφα νέα, Κυριακή μου!!!
      Σε φιλώ γλυκά!!!!

      Διαγραφή
  16. Να εισαι παντα ετσι καλα Αρετουλα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι να είμαστε καλά, Katrina μου με πρώτη πρώτη την υγεία!!!!
      Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ χαίρομαι για τα καλά σου νέα. Μπράβο και για το Βραβειάκι σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αρετή μου χάιρομαι για το κοριτσάκι σου που όχι μόνο εγκαταστάθηκε αλλά παρακολουθεί κιόλας μαθήματα και της αρέσουν και για σένα φυσικά,που το νέο σου περιβάλλον είναι ικανοποιητικό,όσο για τα υπόλοιπα (παιδιά και πειθαρχία κ.λ.π.) θα στρώσουν.
    Εμείς πάντα εδώ,κοντά σου!
    Φιλάκια πολλά και Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να΄σαι πάντα καλά, Χαρά μου το ενδιαφέρον σου με συγκινεί και το εκτιμώ ιδιαίτερα!!!!
    Σε φιλώ κι΄εγώ γλυκά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.